2013. december 16., hétfő

Dénes


Most mondjátok meg, hát nem lehengerlő?

Horgolt babagyűszű, jakszőrpléd... Elájulok!

Andrej születésekor már éreztem, hogy nem lehet művészi babafotó nélkül élni, ezért a fenekére applikáltam néhány kelkáposztalevelet és én magam lefotóztam. Anne Geddestől loptam az ötletet, kitől mástól? Igen ám, de az nem jutott eszembe, hogy ezek a művészbabák csupaszon pózolnak, ezért Andrej művészi fotója meglehetősen sufnitunning.
Majánál végképp nem voltam képben, úsztam az árral, nem tudtam, hogy róla is kellett volna készíteni néhány kelkáposztás fotót.

Rakok egy fotót Andrejről, hogy lássátok a különbséget "szülés után" és "szülés után" között.

Alig észlelhető a két fotó között a különbség. Így van? 

3 megjegyzés:

  1. Ééééédes ez a káposztás fotó, szerintem így tökéletes, ahogy van! Posztolhattad volna előbb is :)) most már késő káposztáért rohannom. És mindkét gyerek gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tok jo! A kaposzta tok jo otlet, es nekem hiaba van 4 gyerekem, egyiknek sincs kaposzta a feneken..a francba!

    VálaszTörlés
  3. Tamkó, te lassan csinálhatsz ülôs, pufi képet. Például óriástökben.

    Livi, te ne csinálj, mert a többiek megsértôdnek, bár Emma kiváló alany lenne.

    VálaszTörlés