2014. június 19., csütörtök

Zsucc

Az a helyzet, hogy elkezdtek megszületni Andrej kortársainak tesói (azaz azon a fórumon szülnek sorozatban a lányok, akikkel akkor kezdtem csacsorászni, amikor Andrejjel voltam terhes). Ez megemészthetetlen.

Mesélik a fórumon a lányok, hogy nem túl könnyű két kisgyerekkel és micsoda akadályokba ütköznek, például a nagy menne pisilni a wc-re, de a kicsi meg éppen a cicin lóg.

Zsucc írta nekik: "Úgy látszik, Lányok már homályba veszett az én hajdani nyavalygásom a két gyerekről. :-) Persze akkor Ti még rózsaszín ködben úsztatok... :-P Szóval csak kitartást tudok kívánni! Lesz ez még rosszabb is, ugye BaoAdri? ;-)"



Én: "... hát Zsucc, én emlékszem, miket meséltél. De ez biztos abból fakadt, hogy sorstársak voltunk (A Kétgyerekesek, Hülyeférjesesek :D ).


Igen, amikor a kisebbik 2,5-3 éves lesz, na akkor lesz haddelhadd. De persze ez abból jön, hogy én szarul nevelem őket, nem vagyok erős, nem kiabálok eleget, illetve állandóan ordibálok. 

Persze, ha valaki két olyan áldott jó gyereket fog ki, mint amilyen Maja, akkor nyert ügye van. De ha kikap egy eleven rosszcsont kistesót, akkor az áldott jó Majája is büdös rossz kutyává változik. De ha mindkét gyerek tündéri jó gyerek, de van hozzá egy nem elhanyagolhatóan hülye férj, akkor is megette a fene az egészet. De ha gyerekek és férj is mind jók, akkor titeket Bartos Erikának hívnak és a gyerekeiteket pedig Anna, Peti és Gergőkének. :D"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése