2014. június 18., szerda

Élhetetlen vagyok

Ma volt a tanév utolsó táncórája. Vittünk Marie Laurenak csokoládét Royan legszebb csokiboltjából. Maja választott, természetesen bíborszínű üvegcsuporban. A gyerekek kaptak egy-egy kóstolót, de ez semmi, mert én is kaptam. Isteni finomat! 

Andrejjel tánc közben a szokásos piaci túránkra indultunk. Azt hittem már nincs mit fotózni, már mindent megmutattam, erre tessék, ma itt volt a Sárkányfűárus! Kapaszkodjatok!
Fűszernövény fűszernövény hátán.

Egy csokor általában 80 cent volt.


De a csalán kerek 1 Euró!
Azt hiszem élhetetlen vagyok. 

Ez pedig a híres francia aperohoz.
Főétkezés előtt pár órával ilyesmiket nassolnak és hozzá iszogatnak.

A piac nyári dekorációja.

A lányok imádják, ahogy Rose táncol.
Ma láthattuk őt utoljára.
Rose annyira ügyes, hogy nem bírtam ki, gratuláltam neki.


2 megjegyzés:

  1. A mamám azon röhög mindig h a közértben lehet kapni olyan salátát - szépen becsomagolva - mint náluk a fű (mache).

    VálaszTörlés
  2. :) Igaza van. Majd meséld el neki, hogy csalánt is lehet kapni, egy tépet 1 Euro. :D

    VálaszTörlés