2014. június 17., kedd

Egyéb fotók a táncról

Annyira nagy élmény volt az év végi táncelőadás és annyira sok fotót lőttem, hogy most felpakolom ide a kedvenceimet, nézegessétek meg! 

Kicsik, esetlenek, de már látszik, hogy sejtenek valamit a balettból.

Róla nem sikerült jó fotót készítenem, az elején, közepén
nem kaptam levegőt, annyira csodálatosan táncolt.
Én azt hiszem, balett engem még ennyire soha életemben
nem ragadott magával, mint ennél a balerinánál.

Szeretek ugrós képet fotózni. 

Ők a 16 év körüliek, álomszépek, hihetetlen ügyesek!

És óriásiakat tudnak ugorni!

Jó, hát bevallom, ugrós képet nem nehéz elkapni, hiszen látszik,
hogy mikor futnak neki.

 
Az egyetlen kisfiú, még a hattyú halálán.

Középen Rose, 12 éveske sincs szerintem, de már szeptembertől az
École Nationale Supérieure de Danse de Marseille diákja lesz. 

Ducijucik is simán balettoznak, nemcsak a csontik.

Tom még mindig a kör közepén.

Tom begyűjti a tapsvihart. Róla sem sikerült tánc közben
jó fotót készítenem.
Ragaszkodtam a közös képhez. 
Annyira felpörgött, hogy még az utcán is végig táncolt.



2 megjegyzés:

  1. Szuper fotók és te milyen bombázó vagy!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, de azt hiszem, rakd fel a szemüveged! Még, hogy bombázó... :D :D

    (tök előnytelen fotót nem rakok fel magamról, csak ami valamennyire vállalható. ;) )

    VálaszTörlés