2012. szeptember 8., szombat

Megnosult a kistestverem

Nagy esemeny a csaladban: Adi noul vette Titit. 

Mondhatni mindenki picsogott a polgari szertartason.

En voltam a kistestverem tanuja. Orultem neki! Nana, hogy drukkoltam magamnak, hogy engem valasszon. 
A fiatal galambpar es mi tanuk alltunk a szertartason. A taskamat egy szekre raktam. A szeken a taskaban a zsepi. A szemem es az orrom konnyezett, meglehetosen kinos volt kezzel letorolgetni. Az meg hagyjan, hogy a konnyeket kezzel toroltem le, de az orromat is. Piszok elegans lehettem. Csak remelni tudom, hogy nem vette eszre senki. Probaltam minel kevesebbszer es a leheto legdiszretebben a mandzsettamba torolni a taknyom. :D 

Ezt is megeltunk. A draga kistestverem kirepult. Ez felfoghatatlan, hiszen most volt baba. Meg emlekszem, hogy naponta ketszer porszivoztunk, mert Adika a Plasmon babakeksszel mindent osszemorzsazott. Meg emlekszem, amikor jottek latogatni anya kollegai a kis ujszulottet es hoztak neki mackot. Meg emlekszem, amikor mentem erte az oviba. Meg emlekszem a kis babakocsijara. Meg emlekszem a szoszi kis pihe hajara. Meg emlekszem, hogy egyutt Legoztunk. Meg emlekszem, hogy egyutt daloltunk a Kimbo reklamdalat, amikor 10 eves volt. Meg emlekszem, hogy 40 fokos lazzal tancolt a szalagavatojan. Tudnam folytatni napestig a felsorolast. 
(O arra emlekszik, hogy bezartam a kis klotyiba, amikor rosszcsont volt es arra is, hogy pofozkodtam... hat ezt ma mar elegge szegyellem.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése