2011. április 10., vasárnap

Játék

Kikocs blogján (http://www.nagycsaladban.blogspot.com/) találtam rá a játékra, nyertem is, így most én is köteles vagyok közzétenni a játékot, pontosabban tovább vinni a stafétabotot.

A szabályok a következők:

1.Bárki játszhat, akinek blogja van. Blog nélkül sajnos nem lehet jelentkezni.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, amit én fogok készíteni.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni a három jelentkezőhöz.
4. Szigorúan azután, hogy ők is meghirdették a blogjukon a játékot. 


Tehát, aki jelentkezik és nyer, vállalja, hogy szintén meghirdeti a játékot, és küld három saját készítésű ajándékot valakiknekKíváncsi vagyok, lesz-e három önként jelentkezőm, aki szívesen adja tovább majd a játékot, és készít ajándékokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése