2011. április 3., vasárnap

Farsang, közel egy hónap késéssel

Farsang lejárt már március 9-én, a franciák pedig ma tartották. Lehet, hogy van valami oka, de egyelőre nem tudtam kideríteni, pedig próbálkoztam.

Voltunk a városi farsangon, de elég későn értünk oda, már majdnem du. 5 óra volt, de Maja 4-ig aludt.
Volt 5 lufis, egy churros, sangriás, egyebek sátor, egy afrikai cuccok sátor, egy afrikai kaja sátor (mi az ég ura, ennyi afrikai között élek?!?!?), voltak bohóc muzsikusok, volt sok ember (ahhoz képest sok, hogy mennyien szoktak egyébként szellőzni vasárnaponként kint a szabad levegőn), nem sokan voltak beöltözve, azok is elég gyatrák voltak, na de mit akarok, nem Velencében vagyunk...
A farsang végén elégettek két bohócbábút. Gondolom ez az "elégettük a telet" szimbólum lehetett, mint nálunk Mohácson. Nem?
Találkoztam két ismerőssel. A portugál anyukával és a fekete anyukával. Kicsit dumáltunk, de éppen már mindenki ment haza.
Kicsit csöpögött az eső is, szürke volt az égbolt, nem keltett valami jó hangulatot. Fotót nem tudtam lőni, mert fényképezőt nem vittem, de telefont igen. Telefont, ami tökéletesen teljesen lemerült mire elővettem kattogtatni. Grrr! :) Mindegy, mert nem volt akkora nagyon nagy kunszt!
Pénzt elfelejtettem vinni (pontosabban feltölteni a pénztárcámat), Maja viszont nagyon szeretett volna lufit kapni, de elmagyaráztam neki, hogy majd a nagyi vesz neki (anyukámékra gondoltam).

A bölcsiben is volt farsang, Maja tigrisnek öltözött be.
A bölcsis farsang tetszett, volt miniszínház, élőzene, közös éneklés, tánc, süti, sok játszás.
Maja nagyon élvezte, naná, úgy könnyű, hogy le tudott csekkolni a szemével, hogy hol vagyok. Bezzeg, amikor egyedül kell a bölcsiben lennie, akkor óbégat.

















1 megjegyzés: