2012. május 24., csütörtök

A toiletteben fogsz meghalni


6 gyerekre felugyelni szerdan Franciaorszagban jo moka.

Tegnap a kisfiu (4 eves) bezarta magat a wc-be, a szemem lattara, rohant a 3 kislany elol, mert ok rohantak be utana a wc-re, en pedig  rohantam szerszamert, hivtam az anyjat, kiderult, hogy mar 3-szor bezarta magat. Leszereltem a zarat, de csak nem nyilt ki a zar. A nagytesoja (6 eves, vagy 7?) pedig mondogatta neki, hogy bizony ugy nez ki, hogy most mar ott fog meghalni, a toalettben. :DDDD Eloszor leteremtettem, hogy ne ijesztgesse az occset, de aztan rohogtunk mindketten. Olyan jo cinkostarsnak lenni egy ilyen kis 6 (vagy 7?) evessel. 

Vegul, mielott megerkezett volna az anyjuk, sikerult kiszabaditani a kisfiut, addig piszkaltam a zarat, mig sikerult kinyitni az ajtot. 

1 megjegyzés: