2011. február 23., szerda

A kanárik

Apósom, amikor utoljára itt járt nálunk, elvitt minket is a madárpiacra, ami a Notre Dame mögött van. Csak vasárnap árulnak madarakat, de apósom, amikor itt jár, akkor mindig vesz magának néhányat. Most kanárikat vett, egy hímet és egy nőstényt. Azóta a nőstény már tojt is, sőt kikelt két kiscsibe.
Azt mondja, hogy nagyon jó vétel volt, mert állati szépen énekelnek. Igaz, mert ezt én is hallottam, amikor még itt volt nálunk.
Látszik, hogy Majának nagyon megtetszettek a madarak. Imádta őket etetni, piszkálni. Volt, hogy kivette a kalitkát az éjjeli zsákból. :) Szerencsére nem kaptak szívbajt a madarak.
Annyira foglalkoztatta Maja a madarakat, hogy elméláztam, csak kellene neki is venni, de aztán szerencsére ledumáltam magam. Nem volt nehéz, mert 3 nap alatt simán látszott, hogy mekkora koszt képesek csinálni ezek a madarak. Na, én ennél lustább vagyok, hogy még madarakat is pucoljak. Majd, ha Maja nagy lesz és könyörög, akkor újra átgondolom, kapjon-e állatkát, vagy sem? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése