2010. október 30., szombat

Új autó, Ikea, Auxerre-Nice meccs

Tegnap megérkezett az új autónk. Igazából nem a miénk, csak céges. De végre egy újszagú és biztonságos autó.
Ami érdekes  benne, az a  fénytető, ami egészen hátra tud csúszni,  nemcsak egy résnyi eget látunk, hanem egy egész lepedőnyit. Marha fontos opció! Gondolom Majának fog tetszeni, egyelőre végig aludt az Ikeába vezető úton. 
Ma végre megvettük a polcot, ami a cipőket fogja rendben tartani. Végre valahára. Meg sem tudom számolni, hogy hány hónapot kellett várnom rá, de ez most már nem is fontos. 
Ez egy sima gyalog polc, amit tele fogunk rakni Ikeás cipősdobozokkal. Szerintem pofás lesz. Ha meg nem lesz pofás, rakok rá egy rolós függönyt. Már ma is akartam venni, de Adrien elveszítette a türelmét, így nem húztam tovább az idegeit, futottunk a kasszához. Csak az Ikea marketingje nem hülye, pontosan a kasszák elé pakolták a karácsonyi csetreszeket, muszáj volt vásárolnom. Maja élvezte, hogy úgy száguldozom vele és a bébikosárral, mint egy forgószél. Adrien már a kasszáknál állt és várt ránk. Így csak réMszarvasokat vettem, Mikulásokat, karácsonyi tölcséreket, mind elengedhetetlen a karácsonyi hangulathoz.
Ami még nélkülözhetetlen volt, az a 2 Eurós seprű és az 1 Eurós tésztaszűrő. 
A kocsiba befért minden, még a polc is. Délután 4-kor végeztünk (20 perc az út hazáig az Ikeából) és Adrien-nek 5-kor kellett elindulnia a meccsre Auxerrebe. Ma Auxerre-Nice meccs lesz. Mondtam neki, hogy nem lesz semmi baj, ha nem a meccs előtt szereli össze a polcot. Komolyan vette, pedig vicceltem. Még mindig nem értjük egymás vicceit, jól nézünk ki.

Ikea autó és a hozzávaló szerszám:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése