2012. augusztus 7., kedd

Ma felkutyagoltunk a varosba, randim volt az orvossal 11 orakor.  Idoben elindultunk, loholtunk, mint a loversenyen ostorral jol meghajtott lovak, oda is ertunk negyed oraval korabban. Sebaj, vegre nem kesessel erkeztunk. 
Az orvos kirecsegtette a gerincemet, nagyon jol esett. Elmagyarazta, hogy az elso borda tul rovid (?), igy surun elofordul (?), hogy beakad az ideg, ami az egesz kart bantja es az ujjakat is. Talan most jobb, csak egy baj van: meg most is erzem a kint. Grrr! Varok par napot, hatha. 
A fogamra is adott homeopatias bogyokat, remeljuk hatni fog!
A vernyomasomat is megmerte: jo (12/8).
A fejogepre is adott receptet, igy visszaigenyelhetem a 40 kifizetett Eurot. A gyogyszertartol bereltem egy hetre fejogepet, semmit nem ert, komolyan mondom az en no name spanyol fejogepem 100-szor jobb, mint ez az ipari fejogep. Mindegy, adtam a szarnak egy pofont. 
Mazli, hogy pont ma volt piac a varosban. A piacokat imadom, szines, illatos, erdekes. Nem is szapritom a szot, inkabb mutatok nehany fotot. 

Maja pettyes kalapban croissant-t eszik

Testverek

Maja megtanult fotozni, szerintem ugyes, ahhoz kepest, hogy meg nincs 3 eves

A sajtok, hatterben panorama

Novenyek, hatterben a polgarmesteri hivatal

Az olajbogyok

"szossziszon"

A "szerzo"

Falfika

Foutca

Csupa lepcso

Ujkrumpli

Falfirka (az egesz varos tele van firkalva)

Testverem hamarosan megnosul, rajuk gondoltam, amikor meglattam ezt a fotot

Maja fotozta

Festomuvesz ablaka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése